Subject: Päring voliniku kantseleilt
From: "Art-Peeter Roosve - VOLINIK" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 18 Oct 2024 11:30:19 +0300

Austatud Andmekaitse Inspektsiooni esindaja,

Kirjutan Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise voliniku
kantseleist ning pöördun Teie poole töötajate isikuandmete kaitset
puudutava päringuga, mis meil transinimesi puudutava trükise koostamise
käigus on tekkinud. Edastan pöördumise täismahus manuses.

Lugupidamisega,

Art-Peeter Roosve
Nõunik

Mob: 53525002
[email-masked]

  _____

www.volinik.ee <https://www.volinik.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/Vordsetevoimalustevolinik>  |
<https://www.instagram.com/vordoigusvolinik> Instagram

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.